lunes, 10 de junio de 2013

Rosalía Fernández Rial


Entre cubos de lixo e cartons

As torres defensivas
do meu castelo de cartón
son dous cubos de lixo.
Nas súas bolsas conxeladas
gardo o silencio das estrelas;
para amansar os malos soños.
Cando se deitan as rúas
convértome en raíña da cidade
e fago que a noite
se axeonlle ós meus pés.
Hoxe os exércitos do imperio
trótanme na bóveda da boca,
preguntándome por ti.
Pero ti
non me volverás rescatar.
E a túa ausencia
encarcérame
entre as pestanas da loucura...
A sombra do teu tacto asalta o castelo,
invade este corpo podre
e resucítame o cadáver con sismos sensoriais.
Fala coa pel espida
que visto nas pernas. E sube,
deixándoa tartamuda.
A túa voz canta nos ollos
da miña fiestra de cartón,
mirándome os peitos
cos labios saltóns dos xograres.
Pero eu estou soa.
E ti
non me volverás rescatar.




Entre cubos de basura y cartones

Las torres defensivas
de mi castillo de cartón
son dos cubos de basura.
En sus bolsas congeladas
guardo el silencio de las estrellas;
para amansar mis sueños.
Cuando las calles se acuestan
me convierto en reina de la ciudad
y hago que la noche
se arrodille a mis pies.
Hoy los ejércitos del imperio
me trotan en el cielo de la boca,
preguntándome por ti.
Pero tú
no volverás a rescatarme.
Y tu ausencia
me encarcela
entre las pestañas de la locura.
La sombra de tu tacto asalta el castillo,
invade este cuerpo podrido
y me resucita el cadáver con seísmos sensoriales.
Habla con la piel desnuda
de mis piernas. Y sube,
dejándola tartamuda.
Tu voz canta en los ojos
de mi ventana de cartón,
mirándome los pechos
con los labios saltones de los juglares.
Pero estoy sola.
Y tú
no volverás a rescatarme.



Rosalía Fernández Rial (Carballo-Muxía, 1988)
Vinte en escena. Edicións Positivas, Santiago de Compostela, 2012
Versión de Andrés Vara


No hay comentarios:

Publicar un comentario